FRISS

2013. október 3.

Örökké a csajom Blogturné – 1. nap ~ Álomcast

oumlroumlkkeacuteacsajomvegleges2_zpsf41c43ae
Október 3-a és 17-e között a Blogturné klub az Örökké a csajom című new adult könyvet mutatja be nektek, ami az Ulpius-ház kiadónál jelenik meg. A turné keretében minden nap egy másik blogon olvashattok véleményeket és extrákat a regényről és a karakterekről.


Találtok majd kimaradt jelenteket, zenelistát, karakterbemutatókat és a mai napon egy fantasy-castingot amiben elmondom, hogy én kikre osztanám a szerepeket egy elképzelt mozifilmben.

Talán mondanom sem kell, hogy ezúttal is megnyerhetitek a könyvet tőlünk, úgyhogy érdemes végigkísérni az összes állomást!
A könyvről
Sosem hittem volna, hogy rocksztár lesz belőlem. Az egész életem előre eltervezett volt. Futballozás a főiskolán. Bekerülni a Nemzeti Futball-ligába. Házasság a középiskolai szerelmemmel, majd boldogan élni, míg meg nem halok.
Mindkettőnk szívét összetörtem aznap, amikor közöltem vele, hogy elmegyek. Fiatal voltam. A magam szempontjából jó döntés volt, ám kettőnket illetően nem volt az. Lelkem bánatát zenében sírtam el, de őt soha nem feledtem. Az illatát… A mosolyát…
Most hazafelé tartok.
Tíz év telt el.
Remélem, képes leszek mindezt elmagyarázni neki ennyi idő után.
Még mindig utána sóvárgok. Ő az én örök szerelmem…
ISBN: 9789632548319
Ulpius-ház, 2013
3499 Ft
Vélemény

Elvileg ez a könyv az Ulpius-ház New Adult sorozatában jelenik meg, de én nem látom rajta a tipikus NA karakterisztikákat. A szereplők jóval érettebbek, mint a szokásos kora huszonéves karakterek, a problémák is érettebbek, mint amit a műfaj megkíván. Nem azt mondom ezzel, hogy ez baj volna, én például kifejezetten örültem, hogy egy korombeli, már gyermekes emberekről szól egy hasonló könyv, de én inkább sorolnám a kortárs romantikus irodalomba, mint a new adult-ba. Csak azért mondom, hogy ne legyen meglepetés emiatt, meg azért, mert a borító véleményem szerint inkább valami tinirománcot sugall, mint felnőtt emberek újrakezdését.

A másik, amire figyelmeztetnem kell mindenkit, hogy készítsék  a papírzsepiket, mert az írónő meg fogja ríkatni őket. Azt hiszem az írásmódot, az érzelemkeltését kell dicsérnem, de annak ellenére, hogy nem is igen ismerjük meg Masont, a főhősünk legjobb barátját én bizony megsirattam őt. A téma kicsit komor, de azért boldogságra is lehet számítani persze.

Több figyelmeztetést nagyon nem kell tenni. Ide még hozzá szoktam fűzni, hogy csak felnőtt olvasóknak ajánlott, de jelen esetben ez inkább csak a téma miatt fog jobban tetszeni az érettebb közönségnek mint az erotika faktor miatt. Ez a könyv inkább az érzelmekre ás dühre és tényleg a második esélyre megy rá egy olyan szituációban, amit mindenki félreértelmezett. Komolyabb témákkal foglalkozik már, a gyermekelhelyezéssel, a a házassággal és inkább ezen problémák feloldásán van a hangsúly, mint a szexuális feszültségen. ez nem olyan fülledt könyv, ahol szexszel intézik el a dolgokat.

Ami a karaktereket illeti. Oké. Ennyit tudok mondani. Talán nem véletlen, hogy a könyv borítóján is csak 10%-ban szerepel a "sexy bad boy". Mert itt nem ez a lényeg. Tetszett, ahogy szépen lassan, visszaemlékezések alapján ismertük meg Liam és Josie történetét, hogy hogyan alakult ki a kapcsolatuk korábban, hogy hogyan jutottunk a szakításig. Érezhető volt a múltbeli és jelenbeli események alapján, hogy mennyit változtak. De valamiért nem lopták bele magukat visszavonhatatlanul a szívembe.

Mindent egybe vetve ugyan nem ilyen fajsúlyú könyvre számítottam, mikor kézbe vettem az Örökké a csajomat, de utólag azt mondom tetszett és bátran tudom ajánlani az érettebb közönségnek is, akik úgy gondolják, hogy már nem köti le őket a könnyedebb NA műfaj.

REAKCIÓ:


Nyereményjáték
1) Csak töltsd ki a Rafflecopter dobozt,  lájkolj minket és már nyerhetsz is.

2) Még egy esély a nyereménykönyvre. Keresd minden nap a kiemelt betűket a blogturnéban résztvevő blogok posztjaiban. Ha mindet megtaláltad, egy nevet tudsz kirakni. Ezt kell beírnod az utolsó Rafflecopter mezőbe!

a Rafflecopter giveaway
Álomcast

Stephen Amell, mint LIAM
Miranda Kerr, mint Josie




Channing és Jenna Tatum, mint Mason és Katelyn
Chris Hemsworth, mint Nick


Blake Lively, mint Sam

A blogturné
forevermygirlveacutegleges_zps96c3c4cb
Résztvevők:
Október 3 - Nem harap a... - Álomcast
Október 5 - Kelly Lupi olvas - Karakterinterjú: Liam
Október 7 - Deszy könyvajánlója - Levél Josie-nak
Október 9 - Angelika blogja - A sorozatról röviden
Október 11 - MFKata gondolatai - Karakterinterjú: Josie
Október 13 - Roni Olvas - Zenelista
Október 15 - Kristina blogja - Karakterbemutatók: Liam és Josie
Október 17 - Dreamworld - Interjú

Megjegyzés küldése

 
Back To Top