FRISS

2014. augusztus 17.

Brigit Kemmerer: Vihar ~ Blogturné ~ Jöjjön a zivatar!






A Könyvmolyképző Kiadó jóvoltából hazánkban is megjelenik Brigid Kemmerer Storm - Vihar című regénye, az Elementál sorozat első része. Ennek örömére a Blogturné Klub hét bloggere egy vendég bloggerrel kiegészülve bemutatja Becca és a négy testvér titkokkal és veszélyekkel teli kalandját!

2014. augusztus 15-től minden másnap egy-egy blogger teszi közzé a véleményét a könyvről, illetve rengeteg, a történethez kapcsolódó érdekességgel is találkozhattok majd, ha velünk tartotok. Érdemes követni a turnét, ugyanis nem csak plusz információkat tudhattok meg a könyvről és szereplőiről, de ahogyan az lenni szokott, nyerhettek is!

Brigit Kemmerer: Vihar
Storm


Kiadó:   Könyvmolyképző

Sorozat:     Az elementál sorozat #1

Oldalszám:   ?  oldal

Kötés:  Puhakötés / keménykötés

Fordító:   Vallató Péter

Megjelenés:   2014.08.19.


Becca Chandler egyszer csak abban a helyzetben találja magát, hogy bármelyik fiút megszerezheti – bármelyiket, amelyiket nem akarja. Köszönhetően volt barátja hazug pletykáinak. Egy este kimenti Chris Merricket az iskola parkolójában zajló verekedésből. Chris más. Egészen más: uralja a vizet -a testvérei pedig a tüzet, a levegőt és a földet. Erősek. Veszélyesek. Halál fiai. És most, hogy ismeri az igazságot, Becca is. Nehéz titkot tartani, ha az életed van veszélyben. Amikor megjelenik az iskolában Hunter, a titokzatos új fiú, és kiderül, hogy kivételes tehetsége van a rossz helyen a rossz időben lenni, Becca eleinte azt hiszi, bízhat benne. Ám Hunter hamarosan összecsap Chrisszel, és Becca már nem is tudja, ki rejtegeti a legveszélyesebb titkot.




Ez a könyv amolyan bűnös élvezet. Már a fülszövegnél megfogott az elementálos téma, de a négy testvér meg pláne. Persze azért egy kicsit forgattam a szemem, amikor kiderült, hogy a folytonosan esőre szomjazó Chris tesói is mind jóképű és szexi pasik, de másrészről meg kifejezetten élveztem azokat a részeket, amikben a felvágott nyelvű Becca a Merrick tesókkal van. Nagyszerű ugyanis az interakció köztük. Az elején attól féltem, hogy az egész át fog menni amolyan szerelmi ötszögbe (azt hogy is hívják... pentaéder? ), de hamar kiderült, hogy Becca ugyan kellemesen kijön a família többi tagjával is és megcsodálja félmeztelen testüket, de Cgris-en, az általa megmentett fiún kívül a másik srácokat csak haveri érzelmekkel jutalmazza. Én ugyan örültem, hogy a legkisebb Merrick fiút részesíti figyelmében, mégis Gabriel, a szemtelen és magabiztos ikerrel való szócsatáit élveztem a legjobban és azt hiszem a végére Ő volt az akit én is és Becca is legjobban megkedvelt a fennmaradó tesók közül.

.Mikor magamban letudtam, hogy nem kell a Beccáért verekedő családtól tartani megjelent egy újabb - minő meglepetés - szexis és titokzatos figura, aki hősnőnk kegyeit keresi. Mitől lett ilyen kapós ez a lány? Na, mondjuk a sulinak van egy tippje, ugyanis elég zaftos pletyka kering a lányzóról, amit az meglepően jól kezel külsőleg. Azt hiszem Becca viselkedése kellően példaértékű lehet, hiszen nem drámázik, nem provokál, hanem csendesen, de mégsem megalkuvóan igyekszik elejét venni a további rosszindulatú sugdolózásnak. Tetszett, hogy bár érződik, hogy valami komoly történt vele mégsem lesz áldozat és igyekszik élni tovább az életét. Ami azt illeti kellően meg voltam elégedve Becca személyiségével és konfliktuskezelő képességével, az meg, hogy ez a főszereplő is szerelmi háromszögbe keveredett végül nem az ő hibája, hanem az írónőé. persze ezt már majdhogynem megszokhattuk az ilyen és hasonló könyvekben.

Meet these wonderful Spirits who wish to aid you! http://www.wispywinds.com/3-fold-flame-descriptionHa már a hasonlatosságoknál tartunk megjegyzem, hogy elementálokról elég kevés könyvet olvastam eddig, ha egyáltalán. Eredeti és nem elcsépelt téma, amit azt hiszem, hogy a tesók karaktere tesz különlegessé, ugyanis cselekményügyileg és mitológiailag nem ütött nagyot. Az elementálok háttere, a származás és a képességek szerintem egy kicsit felületesen voltak kidolgozva és a misztikum néha elbújt a romantikus dráma alatt. Ha lehet kívánni a következő könyvre persze ezzel elkéstem, hiszen már készen van...), akkor én több rejtélyt és hajszálnyival kevesebb romantikát kérnék. 

Azért is, mert itt nagyjából ha a könyv huszadik oldalán megállok és felvázolom, hogy mire számítok a következőkben a cselekmény és az érzelmi történet szempontjából akkor azt hiszem egy minimum 90%-os pontosságú listával fejeztem volna be a regényt. No nem baj, így legalább azt élveztem, ha bebizonyosodott a gyanúm. A különös az, hogy mindezek ellenére mégis fogva tartotta a figyelmem, de hangsúlyozom, hogy ez leginkább a kiválóan megírt és rétegzett karaktereknek és a köztük lévő nagyszerű kémiának és pattogós párbeszédeknek köszönhető.
Mindent összevetve ez a könyv kellmesen hűsítő nyári zépor volt (pun intended) az ifjúsági fantasy világában, és noha az elején azt hittem, hogy ez is "olyan" könyv lesz, mégis végig élveztem. Még akkor is ha tényleg "olyan" könyv volt.


Értékelés
ggg

Summa:

Újszerű fantasztikus lényekkel előrukkoló könyv egy kiszámítható történettel, viszont remek karakterekkel, akik miatt borítékolható, hogy akarni fogod a folytatást.

Cselekmény
aaaa
Karakterek
aaaaa
Világ – Háttér
aaaaa
Eredetiség
aaaa
Stílus
aaaaa
Borító
aaaaa
Befejezés
aaaa



Blogturné Extra


A könyvek mind az egyik-egyik testvér, avagy egyéb karakter (értsd: Hunter) karakter történetét mesélik el.
ezek sorrendben:

Chris - Víz



 Gabriel - Tűz


Hunter - Lélek <--spoiler


Nick - Levegő



Michael - Föld



Plusz még a kiegészítő novellák, amelyek közül egy a vihar végén is megtalálható.


Nektek melyik borítóstílus és borító tetszik legjobban? nekem egyértelműen a magyar kiadáshoz is választott első stílus jön be és Michael könyvén a férfi modell megbabonázó.

Nyereményjáték

A történetben fontos szerep jut a különféle ásványoknak, ezért mostani játékunk során egy kis ásványvadászatra invitálunk Benneteket. Nincs más dolgotok, mint az egyes állomásokon található rövid leírás, valamint a hozzátartozó kép segítségével kitalálni, melyik kőre gondoltunk. Így esélyetek nyílik megnyerni a három nyereménykönyv egyikét! 
Figyelem! Csak azon játékosok megfejtéseit tudjuk elfogadni, akik az összes kötelező feladatot megcsinálták!

Feladat:
1) Lájkoljátok a Vörös Pöttyös? Szeretem. és a Blogturné Klub facebook oldalát. (Kötelező!)
2) Fejtsétek meg, melyik állomáson melyik kő található, és írjátok be a nevét a rafflecopter megfelelő mezőjébe. (Kötelező!)
3) A Blogturné Klub blogján (www.blogturneklub.hu) található keresztrejtvénybe írjátok be az ásványok nevét, hogy megkapjátok a pirossal kijelölt fősor megfejtését. (Kötelező!)
4) A kiadó csak Magyarország területén belül postáz! 
5) Ha a nyertes 72 órán belül nem válaszol, automatikusan új nyertest sorsolunk!

Elrettenti az ellenfeleket és a negativitást; a nyugalmat is jelképezi. Erős a kapcsolata a Földdel.
 



a Rafflecopter giveaway


További állomások

08.15. Bibliotheca Fummie
08.17. Nem harap a blog
08.19. Deszy könyvajánlója
08.21. Kelly Lupi olvas
08.23. Dreamworld
08.25. Insane Life
08.27. Vendég blogger
08.29. Media Addict

2 megjegyzés :

  1. Nekem lenne egy kérdésem a nyereményjátékkal kapcsolatban: Egészen véletlenül ehhez az állomáshoz nem egy másik ásvány tartozna? Csak azért kérdezem mert annak az ásványnak amihez pillanatnyilag a fentebb látható leírás és kép tartozik öt betűs a neve, a Blogturné Klub-féle keresztrejtvény ehhez az állomáshoz tartozó sorába viszont egy hatbetűs kéne. Vagy időközben változtak a szabályok és máshogy, nem állomások szerint kell majd beirkálnunk a köveket?

    A borítóstílusokkal kapcsolatban egyébként én az ausztrálért (második) vagyok oda meg vissza. Van egy - ide nem posztolt - harmadik-féle verzió is (a britekké) ami szerintem szintén nagyon jó. Az eredeti amerikairól nekem személy szerint az a véleményem, hogy bűn rondák (Michael könyvét leszámítva természetesen ami valamilyen csoda folytán szerintem is gyönyörű szépre sikeredett), ráadásul még nem is egységesek amire én eléggé érzékeny vagyok. De ízlések és pofonok, és biztos vagyok benne, hogy nagyon sokan vannak akik meg örülnek neki, hogy azzal a kinézettel kapjuk a fordítást amelyikkel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen igazad van, én kérek elnézést. Már fenn van a javított ásvány. Köszönöm, hogy jelezted.

      Törlés

 
Back To Top